ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

تبریک به موسوی

 

 

تهران امروز نوشت:

مصطفی پورمحمدی، ناطق‌نوری و لاریجانی، سه نفری بودند که روز 

 

 انتخابات به موسوی تبریک گفتند. این مطلب را سعید شریعتی از قول 

 

 محمدعطریان‌فر در نشست چندی پیش خویش نقل کرده و گفته که منبع  

 

عطریان‌فر نیز هاشمی رفسنجانی بوده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
آناهید شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 00:51 http://mihaniazad.blogfa.com

دوست خوبم. بله حتما پیامبران و امامن شما انسانهای خوبی بودن ولی چرا باید عربها رو اینقدر بزرگ جلوه بدیم مگه ما توی میهن خودمون آدمای خوب کم داشتیم؟ ما ایرانی هستم عرب که نیستیم. هیچ میدونی سردسته ی لشگری که به ایران حمله کرد کتابخانه ی ری رو که فرهنگ عظیمی در اون مکتوب شده بود آتش زد فرش بهارستان رو که تارش از طلا و پودش از نقره بود به تاراج برد و درفش کاویانی رو پاره کرد کی بود؟ نمیگم چون ممکنه ناراحت بشی ولی بهتره بیشتر تحقیق کنی. فرهنگ ایرانی چیزی نیست که به این آسونی بخوایم از خاطر ببریم و با فرهنگ عرب عوضش کنیم.هر تاریخی برای خودش عزیزه چرا باید تاریخ خودمونو با دست خودمون نابود کنیم؟ درحالیکه مثلا کشوری مثل کره که هیچ تاریخ تمدنی نداره داره افسانه هایی رو پرورش میده که تو کشور ما که همچین تاریخ تمدنی داره بیشتر طرفدار داره و بچه های ما جومونگ رو بیشتر از رستم و سهراب میشناسن. و علی و محمد رو بیشتر از زرتشت!
ایران ۳۱ سال قبل به اوج نابودی رسید. بله چشمها را باید شست. و دروغی رو که به عنوان ۲۵ میلیون رای به خورد مردم ما دادند نباید قانون تلقی کرد. نباید بی قانونی رو قانون دانست.
پس کجاست آزادی بیانی که از آن دم میزنند؟ من مطمئنا دو هفته نامه امرداد رو نخوندید که حتی یک کلام سیاسی ندارد و اصول رو بیشتر از هر روزنامه ی دیگری در ایران رعایت میکند.

هرکس که درد دین داشته یاشد بی شک درد وطن و خاک نیز خواهد داشت حمله عمر و یا هر کس به خاک ما بواسطه تبدیل ادیان به دین واحد خدایی بوده مسلما در جنگ بیش از نظامیان غیر نظامیان کشته می شوند و افراد بی سواد و جاهل در میان جنگ به کتابخانه ها و مراکز علمی حمله ور می شوند پیامبر بزرگ اسلام آنگونه که غرب معرفی می کند نبود . بنده در طول سالیان بعد از انقلاب بیش از 20 بار به عنوان یکی از مسئولین شعبات اخذ رای در انتخابات حاضر شده ام و از قوت معده برایت نمی گویم باور کن 15 یا 18 نفر حاضرین در شعبات هیچ کدام رای همدیگر را نمی دانند چه برسد به اینکه تقلب کنند

اما در اتخابات این دوره اکثر مسئولین استانی و کارشناسان بر علیه دولت بودند نه با دولت با ور کن رای فقط رای تهرانی ها و مراکز استانها نیست رای مردم همه پیر و جوان و روستائیها هم رای محسوب می شوند البته اگه رای روستائیها را رای به حساب بیاوریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد