ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

تبلیغات زود هنگام عبور از خط قرمز است .

مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان  90/5/19

*یکى از دوستان اظهار کردند که من درباره‌ى انتخابات نظر بدهم. به اعتقاد من وقتش حالا نیست. من درباره‌ى انتخابات حرفهائى دارم که ان‌شاءاللَّه در آینده خواهم گفت.  *

بحث در خصوص انتخابات و بد تر از آن تبلیغات زودهنگام قبل از تعیین صلاحیت ها توسط بعضی از  داوطلبان احتمالی یک سئوال مهم و اساسی را باید پاسخگو باشند و مسئولین امر نیز بایستی پاسخ آنان را در دادن صلاحیت نمایندگی مد نظر قرار دهند . و تسامح و بی تفاوتی در قبال آن یک گناه نابخشودنی است و آن گناه و جفا در حق نظام و ولایت فقیه می باشد .

آقایان  داوطلبان نمایندگی مجلس

یکی  از مواردی که باید پایبند به آن باشید و متعهد خواهید بود که در گذشته و حال و آینده به آن عمل کرده ام و خواهم کرد  التزام عملی شما به ولایت مطلقه فقیه است ./

حال با تبلیغات زود هنگام و هزینه های گزاف چه پاسخی خواهید داد در حالی که نه به بار است و نه به دار شما خود را داوطلب نمایندگی کرده اید و تبلیغات می کنید.

یکی دلش  برای سخنرانی در یک مجلس حتی چند نفره لک لک می زند

 یکی  مجلس عزاداری در یک روز مشکوک مراسم عزاداری به پا می کند .

یکی فقط به دنبال آن است که خود را برای یک افتتاح مغازه برساند .

یکی گزارش و کتاب و مجله جمع آوری می کند ،

یکی گروههای مختلف را فرا می خواند .

یکی لب تاب می دهد

یکی به این و آن قرض می دهد

دیگری فقط گزارش داستانی و سریال تکراری را باز گو می کند

کسی که در آینده نماینده مجلس خواهد بود باید بداند که او قانون گذار کشور خواهد بود و به قانونی که خود و یا دوستانش تصویب کرده اند باید پایبند باشد طبق قانون اساسی باید در وقت مقرر طبق قانون ثبت نام کند و بعد از تعیین صللاحیت طبق قانون تبلیغات انجام دهد

پس فردی که عملا نه به قانون پایبند است ، نه به فرمایشات ولایت مطلقه فقیه او چگونه در آینده برای مردم از قانون و عمل به قانون صحبت خواهد کرد ؟؟؟

در شهر های همجوار این شهر معتمدین شهر  بدون حب جاه و مقام و پست اداری ، افرادی را که می دانند لیاقت نمایندگی شهر را دارند تمنا می کنند که برای نمایندگی مجلس ثبت نام کن تا تو را به مجلس بفرستیم . در دوره اول مجلس در بعد از انقلاب خیلی ها به یاد دارند که رفتند و به مرحوم آقای رفیععیان التماس کردند تا نماینده مجلس شود حال کار کرد و یا نکرد به آن کاری نداریم اما مردم مرند همه به اتفاق خواستار نماینگی او در آن شرائط بحرانی بودند .

پس آقایان به احتمال داوطلب نمایندگی مجلس :

عطر آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید

لیاقت و شایستگی شما را  مردم بدون جو و هیا هو در اسفند 90  تعیین خواهند کرد.

هر چند شهر مرند نمایندگان خوبی در مجلس نداشته است . اما امید وارم در مجلس نهم یک نماینده متعهد و اخلاقی و پایبند به اصول و نظام مقدس جمهوری اسلامی و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه نماینده این شهر تاریخی در مجلس نهم باشد 

تذکر لسانی ، وظیفه همگانی

یکی ،دو ماه قبل از ماه مبارک رمضان نهادها و ارگانها رو زی نبود که جلسه برای یک امر مهم برگزار نکنند و روزنامه ها و مجلات محلی رسانه ای نکنند همه از یک اتفاق مهم در ماه مبارک رمضان صحبت می کردند مدیران .. .. را به یک جلسه مهم فرا می خواندند و مسئولین شهر در هر جا که می شد و در هر تریبونی صحبت از آن امر می کردند یک هفته قبل از شروع ماه مبارک رمضان بود که همه جای شهر بنر معروف ( تذکر لسانی ، وظیفه همگانی ) پر شده بود تصور می کردم که امسال حتما کار های خوبی در قبال بد حجابی و یا بهتر بگویم بی حجابی و روزه خواری اتفاق خواهد افتاد از بعضی ها که مثلا دست به جلسات متعدد داشتند سئوال می کردم این امر مهم یعنی امر به معروف و نهی از منکر را چگونه اجرا خواهند کرد که می گفت خیلی خوب !!!!

رمضان آمد و رفت در شهر پر هیاهوی من چه اتفاق خاصی  افتاد ؟

1- به چه کسانی تذکر دادند ؟

2- چه کسانی را نهی کردند ؟ 

3- در مقابل روزه خواران علنی چه کردند ؟

4- غذا خوریها که معمولا در این ماه روز ها تعطیل می کردند چرا تعطیل نشدند ؟

5- آبمیوه فروشی ها چرا تعطیل نکردند ؟

6- افرادی که با پر رویی تمام در خیابانها سیگار می کشیدند چرا چیزی به آنان نگفتند ؟ 

7- کدام بی حجاب تذکر گرفت ؟ 

8- چند  خودرو به دلیل آلودگی صوتی با پخش موسیقی و روزه خواری توقیف شد ؟

و صد ها سئوال دیگر که انگار نه انگار رمضان آمده و باید در شهر مسلمانان همه روزه بگیرند و یا لااقل بصورت علنی روزه خواری نکنند . فقط بنر ها زده شد و ادارات دیر تر آمدند و زودتر رفتند .

چه کسی و یا کسانی باید اقدام می کردند که نکردند ؟ فقط گفته می شود از جامعه قر آنی و ... خیلی فاصله داریم آیا صرف گفتن این مطلب مسئولیت از ما سلب خواهد شد ؟ 

وقتی از مرند صحبت میشود همه از فرهنگ و تمدن و افطاری در غذاخوریها و اطعام کودکان یتیم و شهر مومنان می گویند و در آخر هم کم می آورند که مرند و مردمش این است و آن است ما نتوانستیم تعریف و تمجید کنیم

پس به شهر مرند و مردمان آن چه شده که روزه خواری و بی حجابی و بد حجابی غوغا می کند ولی  هیچ کس به روی خود نمی آورد 

شاید مسئولین امر به فکر فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر افتاده اند که به هیچ کس چیزی نگویند و بی خیال همه چیز از کنارش رد شوند و بروند و بعد از اتمام ماه گزارشات خوبی به بچه بالایی ها بدهند ./!

آیا از خداوند نیز می توانند به دلیل کوتاهی در این امر الهی هدیه بگیرند ؟

ای کاش بجای پر کردن بنر در شهر  به چند دختر که با مانتو کوتاه به خیابانها می آمدند و یا چند مغازه آبمیوه فروشی که علنا فعالیت می کردند تذکر می دادند این نفعش بهتر از بنرها بود !

مگر توصیه مقام عظمای ولایت در اول سال 90 این نبود که فرمودند گفته های مرا عمل کنید نه این که هر یک بنر بزرگی بزنید و شانه از مسئولیت خالی کنیدو خیابانها فقط و فقط پر شود از بنر رنگارنگ ؟! 

هر چند با این نوشته ام بعضی افراد مغرض جو سازی خواهند کرد ولی مسئولیت همه در قبال این همه بی حرمتی ها چه خواهد بود . همه باید می گفتیم و نگفتیم و منتظر ماندیم تا شروع کننده یکی دیگر باشد ./

شعر ظنز کریمی به دولتیان


حاج محمود کریمی ذاکر خوش ذوق اهل بیت (ع) با توجه به فرا رسیدن عید سعید فطر شعری طنز را با اشاره به برنامه خنده بازار صدا و سیما سروده است 



آی آقای بوق خالی بند / بوق ها را نریختی به حساب

بوق سهم عدالتت پس کو / مسکن بوق بی حساب و کتاب

 

همه بی کار و داده ای به یکی / چند پست کلیدی اهدائی

بزن از حلق مردم مظلوم / بده بوقندیار بوقائی

 


ادامه مطلب ...

امضاء کنندگان نامه محرمانه + متن

 

وقتی پرونده انفجار نخست وزیری توسط گروهی به مسئولیت بهزاد نبوی خارج از روال قانونی و قضایی تحت بررسی قرار گرفت؛ با حساسیت قوه قضائیه و انحلال ‌این کمیته، در اولین مراحل تحقیق گروه، نبوی مورد سوءظن بازپرس ویژه قرار می‌گیرد . سپس این گروه منحل و بعضی از اعضای آن بازداشت می‌گردند. از جمله افراد مورد سوء ظن سعید حجاریان و نبوی بودند.





ادامه مطلب ...

برپایی نماز عید فطر به امامت ولی فقیه

به گزارش خبرگزاری فارس، دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی متن کامل خطبه‌های نماز عید سعید فطر تهران را که به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اقامه شد را به شرح زیر منشتر کرد:

به ملت عزیزمان بارها عرض کردیم که امروز ما به چند چیز احتیاج داریم: اول، اتحاد و همدلى میان مردم با یکدیگر، و میان مردم با مسئولین، و میان مسئولین با یکدیگر.


همه‌ى کشور، همه‌ى آحاد مردم، همه‌ى مسئولین - که «کلّکم مسئول»(4) - بایستى تحرک و نشاط کار داشته باشند.


انتخابات که مظهر حضور مردم است، مظهر مردم‌سالارى دینى است، باید پشتوانه‌ى امنیت ما باشد. نباید اجازه داد که این چیزى که ذخیره‌ى امنیت است، پشتوانه‌ى امنیت است، به امنیت ما صدمه وارد کند.

متن کامل خطبه ها در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

ادعای برخی افراد در مورد ارتباط با عالم غیب

بسم الله الرحمن الرحیم
آقای یعقوبی که چند سالی است در تهران برخی جلسات با موضوع عمدتا مهدویت دارد چگونه است؟ایشان ادعا کرده که معلمی خاص به وی آموزش می دهد و مطالب وی در تاریخ تشیع بی سابقه است! چون ایشان از انقلاب و رهبری به شدت تعریف می کند موجب جذب برخی جوانان انقلابی شده به وی شده است.وقتی در مقام رد ایشان می گوییم که کدام یک از علما ایشان را تایید کرده می گویند چون ایشان درس طلبگی نخوانده ایشان را قبول ندارند!ایشان علما را دعوت به مناظره کرده ولی کسی دعوت جواب نداده- برای مشخص کردن اشکالات این تفکر چه کنیم. با تشکر

ادامه مطلب ...

تعریف مهندسی فرهنگی


رهبر معظم انقلاب اسلامی، «مهندسی فرهنگی را این گونه تعریف می کنند؛
«… مهندسی فرهنگ این است که با رویکرد سیستمی اجزاء فرهنگ اعم از فرهنگ
ملی، فرهنگ عمومی، فرهنگ تخصصی ، فرهنگ سازمانی ، در مجموعة فرهنگ
جانمایی شده و روابط آنها بخوبی تنظیم شود. ضعف‌های اجزاء و روابط آنها
برطرف شود.
یکی از مهمترین تکالیف ما در درجه اول مهندسی فرهنگ کشور است؛ یعنی مشخص
کنیم که فرهنگ ملی، فرهنگ عمومی و حرکت عظیم درونی و صیرورت بخش و کیفیت
بخشی که اسمش فرهنگ است و در درون انسان‌ها و جامعه بوجود می‌آید، چگونه
باید باشد؟ فرهنگ هدف کدامست؟ اشکالات و نواقص‌اش چیست؟ چگونه باید رفع
شود؟ فرهنگ موجود کدامست؟کندی‌ها و معارضاتش کجاست؟مجموعه‌ای لازم است که
اینها را تصویر کند.» (مقام معظم رهبری 1383)