ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

جرات تنفس به اهل نفاق توسط فتنه

سردار صفوی:
فتنه‌آفرینان قدرت‌طلب جرات تنفس به اهل نفاق دادند 

***** پس از انتخابات قانون‌شکنی گروه قدرت‌طلب زمینه فعالیت گروه نفاق و برانداز  

 

را در سطح کشور فراهم کرد. 

 
عواملی که زمینه‌ساز حوادث پس از انتخابات بودند سه گروه بودندکه 
 
 گروه نخست گروه قدرت‌طلب‌ها، 
 
 گروه دوم گروه اهل نفاق و برانداز  
 
و گروه سوم گروهی بودند که بازیچه دست گروه اول و دوم به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه قرار گرفتند.
سردار صفوی:
فتنه‌آفرینان قدرت‌طلب جرات تنفس به اهل نفاق دادند

خبرگزاری فارس: دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: پس از انتخابات قانون‌شکنی گروه قدرت‌طلب زمینه فعالیت گروه نفاق و برانداز را در سطح کشور فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سرلشکر سید یحیی رحیم صفری بعد از ظهر امروز در مراسم سالگرد شهدای عرفه سپاه با اشاره به اینکه انتخابات اخیر یکی از بهترین‌ انتخاب‌های برگزار شده در سطح کشور بود، افزود:  

 

پس از حضور همگانی و گسترده مردم در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری تمام دنیا در یک تحیر فرو رفت. 
پس از این انتخابات و حوادثی که پیش آمد ملت ایران امیدوار بودند پس از سخنرانی مقام معظم رهبری در نماز جمعه که فصل‌الخطاب بود یک آرامشی در سطح کشور حاکم شده و دولت پس از استقرار مشغول حل مشکلات مردم و خدمتگذاری به آنان شود. 
عواملی که زمینه‌ساز حوادث پس از انتخابات بودند سه گروه بودندکه گروه نخست گروه قدرت‌طلب‌ها، گروه دوم گروه اهل نفاق و برانداز و گروه سوم گروهی بودند که بازیچه دست گروه اول و دوم به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه قرار گرفتند. 
این گروه در طول انتخابات در همان چارچوب‌هایی که حرکت می‌کردند می‌خواستند به یک موضع قدرت به نام تصدی پست ریاست جمهوری برسند و این در حالی‌ است که دولت بیش از سایر قوا قدرت اجرایی در سطح کشور در دست دارد. 
پس از انتخابات و قانون شکنی گروه قدرت‌طلب زمینه‌ و بستری فراهم شد که گروه نفاق و برانداز فعال شدند که بر همین بستر صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و تمام رسانه‌هایشان به دلیل زخمی که از ملت ایران خورده بودند فعال شده و شروع به تخریب و جنگ روانی برضد ایران اسلامی کردند.
آمریکایی‌ها در دو مسئله اخیر عراق و افغانستان دو دشمن اصلی ایران اسلامی را که صدام و طالبان بودند به مبارزه به آنان پرداختند و این در حالی بود که آمریکایی‌ها زور این مبارزه را زدند اما حداکثر نفع این اقدام آنان را به سوی قدرت برتر منطقه شدن از نظر قدرت نظامی، ثبات و امنیت به پیش برد. 
پس از کمرنگ شدن قدرت صدام و طالبان نفوذ ایران بر منطقه از نظر سیاسی بالا رفت و ایران کشور با نفوذی در منطقه خاورمیانه شد و این در حالی‌ است که آمریکایی‌ها به شدت نگران این بودند که ایران و نفوذش در سطح منطقه بالا رود و آنها امیدوار بودند بتوانند مشکلاتی را بر سر راه ایران اسلامی ایجاد کنند که با رفتار و هوشمندی مقام معظم رهبری و قدرت بالای بسیج و نیروهای نظامی آنها از پس ایران برنیامدند. 
ایران امروز باثبات‌تر و از رهبری با نفوذ در جهان اسلام برخوردار است و صهیونیست‌ها نیز که از دو شکست بزرگ خود در لبنان و فلسطین ناراحت‌ بودند پس از ایجاد شدن اغتشاش در ایران بستری که با قانون‌شکنی و عملیات روانی برایشان فراهم شد که جنگ نرمی را با ایران شروع کردند که این جنگ نرم در داخل و خارج برای آنان به فعالیت پرداخت. 
این گروه کسانی بودند که عکس امام (ره) را پاره کردند در روز عاشورا قرآن را به آتش کشیدند، تخریب‌های وسیعی در سطح شهرها ایجاد کردند و رفتارشان ساختار شکن و تنش‌آفرین بود و این در حالی بود که در این بستر فراهم شده از گروه توده‌ای و منافقین و برخی از جوانانی که تحت تاثیر آنها قرار گرفته بودند و یا به دلیلی ناراحتی داشتند نیز وارد صحنه شدند. 
شما صحنه ترور دکتر علی محمدی را دیدید و شما مطمئن باشید دست‌های جاسوسان سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و صهیونیست‌ها در پشت صحنه این حادثه حضور داشتند.
دشمنان می خواهند نگذارند پیشرفت و عدالت در ایران اسلامی باشد و اینان می‌خواهند این اغتشاش‌ها و ساختارشکنی‌ها را ادامه دهند و از طرف دیگر شما می‌‌بینید که آنها امروز در حال تحریک کردن کشورهای عربی هستند. 
دشمنان می‌خواهند اختلاف در سطح کشور ما باشد آنها حتی به دنبال اختلاف افروزی در بین پدر و پسر، زن و شوهر هستند و این درحالی‌ است که در سال‌های ابتدایی انقلاب نیز آنها این رویه را دنبال می‌کردند که ما نباید بگذاریم این وضعیت ادامه پیدا کند. 
گام بعدی پس از کسب بصیرت سیاسی وحدت و انسجام در تمام این شهرها و به ویژه شهرهای بزرگ باید در برنامه‌های ما باشد. 
وحدت ما باید حول محور اسلام، قانون‌اساسی و ولایت فقیه باشد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری، رهبر فرزانه انقلاب، رهبری حکیم، هوشمند، صبور، حلیم، رئوف و دوراندیش هستند افزود: خیلی پس از حوادث انتخابات می‌خواستند تندروی‌هایی کنند که خود حضرت آقا جلوی آنها را گرفتند و این در حالی است که رهبری بسیار قاطع هستند و ایشان وقتی به زمان برسند قاطعیت را دارند و آن برخورد قاطع با دشمنان را خواهند کرد. 
ما باید مراقب باشیم که اگر اساس حکومت ما دین است باید احترام ولایت فقیه، مرجعیت و روحانیت را داشته باشیم و آنان را تضعیف نکنیم. 
وصیت‌نامه سیاسی ـ الهی امام (ره) منشوری برای تمام ما است. 
توصیه دیگر من به نیروهای مسلح این است که نیروهای مسلح قدرت‌شان را از مردم می گیرند و دشمن می‌خواهد بین مردم و نیروهای مسلح اختلاف بیندازد که باید جلوی این کار گرفته شود.
شهیدان ما از بهترین‌ها بودند و خداوند بهترین‌ها را برای این فیض عظیم انتخاب کرده بود و این در حالیست که شهدا الگوهای همیشگی تاریخ برای تمام جوانان جهان اسلام که به دنبال الگو می‌گردند هستند. 
اقتدار و عظمتی که امروز ایران اسلامی دارد مرهون ایثارگری‌ها و جانفشانی شهدا است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد