ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

گذشته و حال هاشمی بهرمانی

 
خاطره آقای هاشمی رفسنجانی در روز شنبه 13 تیر 1360
جلسه علنی نداشتیم.حدود ساعت نه و نیم به مجلس رفتم.برای کمیسیون آیین نامه مدتی انتظار کشیدم.نصاب لازم به دست نیامد.آقای احمد بهشتی نماینده فسا برای پسرش که محافظ ایشان بوده و به اتهام همکاری با منافقان بازداشت شده- کمک خواست.آقای انصاری نماینده نیشابور هم استعفایش را آورده بود.علت آن فشار بعضی از مردم حوزه انتخابیه اش،علیه ایشان به خاطر عدم حضورش در جلسه رایگیری،برای عدم کفایت سیاسی بنی صدر میباشد.همه جا مردم،اینگونه افراد را تحت فشار گذاشته اند و محیط بر اینها تنگ شده.
بعد از ظهر مهندس مهدی بازرگان،دکتر یدالله سحابی و دکتر کاظم اسامی آمدند،برای چاره جویی در همین زمینه و کم کردن فشار اجتماعی .توقع داشتند امام چیزی بگوید و یا من از آنها تعریف کنم. من گفتم امام راه را باز گذاشته اند و پیشنهاد کردم موضعشان را در مقابل ضد انقلاب،صریحا اعلام نمایند. قرار شد چیزی بنویسند. جنایت هولناک انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت این همه نیروهای انقلاب که مورد علاقه آنها هم بوده اند،وجدانشان را تحت فشار قرار داده.ص189«کتاب عبور از بحران»
-----------------------------------------------------------
یکشنبه 19 مهر1360
...شب به خانه نیامدم وبه دفتر کارم رفتم.شام،کوکوی سیب زمینی داشتیم و تلفنی با خانه صحبت کردم.معلوم شد،عفت هم برگشته و از پیامهای آقای منتظری برایم گفت.امروز طومارهای 50 متری در سالن مجلس آورده اند که مردم به دنبال سخنان مهدی بازرگان،خواستار اخراج لیبرالها از مجلس شده اند و اینها خیلی ناراحتند و از من گله دارند که چرا کاملا از آنها حمایت نمیکنم.
آقای محمد محمدی گلپایگانی هم،ضمن اظهار ناراحتی از وضع خودش و فشار حزب اللهی های گرگان ،پیام دکتر پیمان را آورد که "امت" را به خاطر فشار حزب الله،تعطیل کند و میخواهد من را ببیند.
کارمان با این آقایان مشکل شده،دوستان و همرزمان دوران مبارزه اند و خود را ذی حق میدانند،من هم تحت تاثیر عواطف هستم و از طرفی در این جریانهای اخیر ،بد عمل کردند و اوج آن،که کار را مشکل تر کرده،وضع روایطشان با ضد انقلاب محارب است که این همه انسانهای یزرگوار انقلابی را شهید کرده اند و در جنگ با عنوان ستون پنجم دشمن عمل میکنند.در عین حال از نصیحت و خبرخواهی نسبت به آنها دریغ نمیکنم. آخر شب،مقداری از گزارشها را خواندم.حادثه مهمی نداشتیم.ص323«کتاب عبور از بحران»   
 نکته مهم :  
 
حماسه بزرگ مردم تهران همزمان با خروش میلیونی ایرانیان در روز چهارشنبه و نیز واکنش گسترده مراجع اعظام تقلید، شخصیتها و جناح های مختلف سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب نسبت به هتک حرمت مقدسات دینی و ارزشهای انقلابی پاسخ دندان شکنی به دشمنان انقلاب بود.
به گزارش جهان، علی رغم این محکومیت گسترده توسط مردم انقلابی و ولایت مدار که گروه های موافق و مخالف دولت را شامل می شد، سکوت برخی چهره ها از جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی بسیار سوال بر انگیز بود.
1.مواضع هاشمی در زمان حساس را با این زمان حساس مقایسه کنید.
2.مماشات و معاطات وی به خصوص با کسانی که به قول خود او از مرتبطین با عوامل محارب بوده اند هم آن روزها موجب اعتراض ملت بوده و هم امروز. عواطف! وی به نظر در همه دوران برای ایشان دردسرساز بوده است.
3.به نظر جریان فعلی افراطی تر از جریان نهضت آزادی در ابتدای انقلاب است.چون آنها در آن زمان تصمیم گرفتند به ظاهر جهت حفظ حیات خود بیانیه ای صادر کنند و خط خود را از ضد انقلاب محارب جدا کنند . در حالی که امروز همان جریان با یکی شدن با جریان نفاق علاوه بر به خطر انداختن جان و مال مردم، در روز عاشورا ارزشهای اسلامی، انسانی و انقلابی را به استهزاء گرفته اند.
... و با این حال آقای هاشمی در قبال حرمت شکنی روز عاشورا و هتاکی به ارزشهای انقلاب هنوز هم سکوت کرده است. 
 
 و تازه نمی تواندجلوی بی عفتی های عفت خانم و فائزه خانم را بگیرد تا در عاشورای حسینی 
 
حرمت شکنی نکنندو از موسوی و خاتمی و کروبی هم نمی تواند بگذرد . 
 
 آقاتی هاشمی چه ریگی در کفشتان می باشد که سکوت کرده اید .  
 
توبه کنید و به آغوش ملت برگردید و از خانواده از هم در رفته خود 
 
 بیزاری بجوئید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 
  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد