ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

حرف دل مردم حسینی

 

ای سبز من، 
  
تندیس من،  
 
وا می‌کنم  
 
روزی تو را  
 
از دست بی‌ناموس‌ها
 
 فریاد مرگ بر آمریکا  
 
 مرگ بر اسرائیل

مرگ بر منافق 
"یا حسین"  
 لبیک یا حسین 
 مرگ بر ضد ولایت فقیه 
"آشوب گر عاشورا، اعدام باید گردد"، 
 "هر جا که اغتشاشه ، فائزه رد پاشه"،  
"ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است"، 
 "لعن علی عدوک یا حسین کروبی و خاتمی و میر حسین"  
 "مرگ بر موسوی"  
  "خامنه ای کوثر است، دشمن او ابتر است" 
 "خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست"  
"ما پیروان مکتب حیدریم،  
حامی دین، پشت سر رهبریم، 
 آبرو از یزیدیان می بریم"، 
 "حسین پیروز است، یزید نابود است"، 
 "وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد"  
 " ملت ما بیدار است، از ضد دین بیزار است"، 
 "فائزه مزدور کیست جنگ جمل یادش نیست"، 
 "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند"، 
 "ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده"،  
"حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست"  
 "جانم فدای رهبر"  

مرگ بر ضد ولایت فقیه  

پلاکاردهایی با مضمون  
 "سازگارا، نوری زاده جاسوسان و سگ های غرب"، 
 "موسوی منافق اعدام باید گردد"  
 "ای سبز من تندیس من وا می کنم روزی تو را از دست بی ناموسی ها"   
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد