ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

پرونده موسوی و کروبی در حال تکمیل است

دادستان کل کشور در پاسخ به مطالبه نمایندگان:
جرم همراهی با مرتدین و محاربین به جرایم قبلی سران فتنه افزوده شده است

صبح امروز دادستان کل کشور در جلسه غیرعلنی مجلس حاضر شد و به سوالات و اظهارات نظر نمایندگان پاسخ گفت.

به گزارش رجانیوز، مطالبه اصلی نمایندگان در این جلسه به این شرح بودکه مسئول و مقصر همه اتفاقاتی که در شش ماه گذشته در کف خیابانها رخ داده ،گردانندگان پشت صحنه هستند که در انتخابات کاندیدا شدند اما مورد اقبال مردم قرار نگرفتندد و دستگاه قضایی نباید در تعقیب قضایی و محاکمه این افراد بیش از این تعلل کند.

محسنی اژه ای دادستان تهران نیز در پاسخ به این مطالبه اظهار داشت که مطمئن باشید که تعقیب قضایی سران فتنه به فراموشی سپرده نخواهد شد و پرونده موسوی و کروبی در حال تکمیل است. در غائله روز عاشورا نیز برخی اقدامات حرمت شکنان عنوان مجرمانه ارتداد و محاربه دارد و اگر این مساله از سوی سران فتنه تکذیب نشود و برائت جسته نشود،‌جرم همراهی با مرتدین و محاربین هم به جرایم قبلی آنها اضافه خواهد شد.

همچنینی حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و عضو کمیسیون سیاست داخلی و امور شوراهای مجلس گزارشی از جلسه غیر علنی امروز مجلس ارائه کرد.

وی با تشریح محور سخنان مطروحه در جلسه غیرعلنی مجلس اظهار داشت: نمایندگان در این جلسه از دستگاه قضایی و دادستان کل کشور خواستند که محرکان اصلی و سران فتنه دستگیر شوند. ضمن آنکه محرکان اغتشاشات اخیر تهران همانند مهدی کروبی، میر حسین موسوی و فائزه هاشمی که با صدور بیانیه‌ها و سخنرانی‌های خود باعث گسترش اغتشاشات شده‌اند باید دستگیر شوند.
نوروزی با بیان اینکه نباید سران فتنه در امان باشند از درخواست نمایندگان از دادستان کل کشور برای بازداشت و محاکمه سران فتنه خبر داد.

وی با اشاره به سخنان غلامحسین اژه‌ای در این جلسه گفت: دادستان کل کشور از تحت تعقیب قرار گرفتن سران فتنه سخن گفت.
عضو کمیسیون سیاست داخلی و امور شوراهای مجلس با اشاره به اینکه قرار بود در جلسه غیر علنی امروز مجلس وزیر اطلاعات و فرمانده نیروی انتظامی نیز شرکت کنند علت عدم حضور آنان را برگزاری جلسه در شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد.

نوروزی متذکر شد در این جلسه اکثر نمایندگان بر ضرورت قانون مجازات اسلامی برای سران فتنه و محرکان اغتشاشات اخیر تاکید داشتند. چرا که نمایندگان بر این باورند کسانی که مردم را به خیابان‌ها برای اغتشاش دعوت می‌کنند باید طبق قانون مجازات اسلامی با آنان برخورد شود.

وی با بیان اینکه مصطفی کواکبیان عضو فراکسیون اقلیت نیز در این جلسه از دادستان کل کشور خواستار رسیدگی به وقایع حسینیه جماران شد که در ادامه دادستان کل کشور پاسخ داد در حسینیه جماران کسانی حضور یافتند که شعارهای ضد امنیتی سر می دادند و در جبهه سبز شرکت داشتند و شعارهای تحریک آمیز آنان موجب وقایع شد.

نماینده مردم رباط کریم با اشاره به سئوال یکی دیگر از نمایندگان تهران که از منتقدین دولت است اظهار داشت: این نماینده به دادستان اعلام کرد که در مسائل اخیر مقصر رئیس جمهور است و آقای اژه‌ای در پاسخ سخن این نماینده تهران را مغالطه آمیز عنوان کرد و گفت اگر کسی مردم را تحریک کند چه ربطی به رئیس جمهور و دیگر مسئولان نظام دارد. 

 

البته تا این زمان نیز آقایان خیلی تعلل کرده اند باید 

 

 سران فتنه بنا به خواست تمام مردم که شناسایی شده اند  

 دستگیر و محازات شوند  و لکن اگر آقایان بهانه نیاورند   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد