ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

تشکر از مردم و قطعنامه پایانی

 

و اما از این همه مردم که دیروز برای ادای دین خود نسبت به ولایت فقیه  آمده بودند با 

 

تمام وجود تشکر می کنم واقعا خسته نباشید     

                     

 

  ما شرکت کنندگان در این تظاهرات ضمن اعلام انزجار و برائت از زمینه سازان و عاملین این اهانت بزرگ که با سوء استفاده از نام دانشجو و محیط پاک دانشگاه صورت گرفت، مواضع خود را نسبت به استکبار جهانی و برخی فریب خوردگان و سرسپردگان داخلی آنها اعلام می داریم:
1ـ نام امام و راه امام از صحنه روزگار محو شدنی نیست و تلاش دشمنان و هم پیمانان داخلی آنها برای به فراموشی سپردن آرمان های امام عظیم الشأن (ره) نتیجه ای جز ناکامی دوباره انها نخواهد داشت چرا که امام راحلمان (ره)‌ یک حقیقت همیشه زنده در قلب ملت ایران است.
2ـ اهانت اخیر به ساحت مقدس حضرت امام (ره) و تفکرات و اندیشه های پاک و زلال ایشان ادامه جسارت های دیروز است، همان جریانی که تظاهرات علیه خدا، انتقاد علیه معصومین و استیضاح کابینه ائمه هدی را تجویز می کردند، قیام کربلایی حسین بن علی (ع) را خشونت می نامیدند و افکار و اندیشه حضرت امام (ره) را عامل عقب ماندگی ایران می دانستند و خواستار به موزه سپردن افکار ایشان بودند. پاره شدن عکس امام نتیجه زمینه چینی جریانی است که سالهاست تلاش خود را مصروف پاره کردن، تحریف و محو اندیشه های تابناک امام خمینی (ره) کرده اند. ما اعلام می کنیم ملت بزرگ ایران این افکار و سخنگویان آن را در خط مقدم مقابله با امام و آرمان های او می دانند.
3- انتظار ما از اطرافیان و منتسبان امام عزیزمان این بود که در مقابل حرمت شکنی های اغتشاشگران در مناسبت های اخیر نظیر روز قدس، سیزدهم آبان و شانزدهم آذر که با پشتیبانی عناصر فتنه صورت می گرفت موضع گیری نمایند و به جای انکار اصل قضیه، به سکوت طولانی خود در قبال جفاهایی که نسبت به آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد، پایان دهند.
4- ما شرکت کنندگان در این تظاهرات همراه با سایر آحاد و اقشار ملت موحد، انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی از مسئولان قضایی کشور مصرانه می خواهیم مجرمین و عاملین اهانت به ساحت قدسی امام راحل را شناسایی و کسانی را که با اعمال و رفتار ضد انقلابی زمینه بروز این اقدام وقیحانه را پدید آورده اند بدون هیچ گونه اغماض و مماشات به مردم معرفی نموده و برخورد قانونی و قاطع با آنان انجام دهند.
5- ملت مسلمان و انقلابی ایران ضمن میثاق با آرمان های والای امام عظیم الشان (قدس الله نفسه زکیه) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بار دیگر با ولی فقیه زمان، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی ،حضرت آیت الله خامنه ای تجدید میثاق کرده و با صدای رسا شعار اساسی انقلاب اسلامی ایران را پرشکوه تر از همیشه فریاد برمی آورد:   

 

مرگ بر ضد ولایت فقیه  

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 07:23

سلام
وقتی آدم می بیند هنوز کسانی هستند که حقایق را می نویسند و حقیقت بین هستند به همه چیز امیدوار میشه .
موفق و سر بلند باشید....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد