ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

محرم حزن واندوه عاشقان امام حسین (ع)

 

امروز اول محرم را به همه عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) تسلیت عرض میکنم  

 

محرم که می شود واقعا دلم برای کربلای حسین می گیرد و هر روز و هرروز حزن و اندوه تمام 

 

 وجودم را می گیرد اما امسال نسبت به سالهای دیگر فکر کردم که در حصوص فلسفه عاشورا  

 

و قیام امام و محرم و صفر تامل کنم تحقیق کنم  

 

مسلما بیشتر افراد و عاشقان امام حسین عزادار امام می شوند ولی فلسفه عزاداری را شاید  

 

کمتر کسی بداند مسلما یکی از فلسفه های عزاداری و دستجات شاه حسین و وای حسین  

 

اعلام همراهی با آن امام حمام می باشد  

 

از روز اول تا دهم محرم درخیابانها و کوچه ها اعلام همراهی با حسین را می کنند و می گویند

 

اگردر آنزمان حضور  داشتند بطور یقین به کربلا می رفتند و از یاران امام می شدند  

 

دوستی می گفت چرا قبل از شهادت امام همه سیاه می پوشند    

 

باید بگویم اول محرم تا ظهر عاشورا اعلان پیروی از افکار و و ایده ها و مقصود آن امام عزیز  

 

می باشد و آماده شدن برای رفتن است بعد از شهادت رفتن هیچ فایده ای نخواهد داشت  

 

بعد از شهادت  گریستن و دعا خواندن و زیارت عاشورا را قرائت کردن بهترین اعمال  

 

خواهد بود اگر فقط برای خدای امام باشد  از همه عاشقان التماس دعا دارم

  

                       

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد