ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

عزل موسوی از عضویت در هیئت امنای دانشگاه هنر اسلامی

خبرگزاری فارس:  

کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه هنر تبریز خواستار عزل میر‌حسین موسوی از  

 

عضویت در هیئت امنای دانشگاه هنر اسلامی تبریز شدند. 

                 

 کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه هنر اسلامی تبریز در اعتراض به بی‌احترامی به تمثال بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی( ره) امروز با صدور بیانیه و امضای طوماری اعلام کردند:  

 

هنوز چند ماهی از حوادث تلخ بعد از انتخابات نگذشته است که جسارت وقیحانه عده‌ای فریب خورده و نادان در روز شانزدهم آذر، فضای جامعه اسلامی را سیاه پوش کرد. 
توهین به ساحت مقدس و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آن مراد دل‌های عاشق، خمینی کبیر، دل میلیون‌ها انسان را در سراسر ایران و جهان خون کرد.
فضای اهانت و بی‌بند و باری در رفتار و گفتار مدتی است که در دستور کار مخالفان و معاندان نظام اسلامی و سران فتنه قرار گرفته که در راس آنها تعدی به تمثال مبارک معمار کبیر جمهوری اسلامی، خمینی بت شکن و نیز خلف صالح ایشان خامنه‌ای عزیز قرار دارد. 
بدون تردید سربازان امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ا‌ی دیگر اجازه هیچ گونه تعدی را به مقدسات اسلامی نداده و پاسخ کوبنده و دندان شکنی را به معاندان حریم ولایت می‌دهند. 
جای بسی تعجب است که سران فتنه که ادعای راه امام را می‌کنند حتی کلمه‌ای در تقبیح این کار به زبان نیاوردند و سکوتی مرموزانه را پیش گرفتند و دیگران را به علت آگاهی رساندن و روشنگری کردن در مورد این اقدام سخیف مورد هجوم قرار دادند. 
مسلماً ما کارکنان و اعضای هیئت علمی متعهد انقلابی و بسیجی دانشگاه هنر اسلامی تبریز دیگر تعلل در برخورد با اغتشاشگران و عاملان پشت پرده بویژه سران فتنه این وقایع را جایز ندانسته و خواستار برخورد قاطع و شدید با آنان و عزل آقای میر‌حسین موسوی از عضویت هیئت امنای دانشگاه هنر اسلامی تبریز هستیم. 
ما کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه به تاسی از امام خمینی (ره) آمریکا را همچنان شیطان بزرگ و اصلی‌ترین دشمن ملت بزرگ ایران و تمام آزادی خواهان جهان می‌دانیم و پیرو ولایت فقیه یک بار دیگر با آرمان‌های امام عزیز و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کرده و ضمن عرض تسلیت به محضر امام زمان(عج) و رهبر گرانقدر انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و ملت بزرگ ایران اهانت به ساحت مقدس امام و اهانت به رهبری را به شدت محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع مسئولین قضایی با اغتشاشگران و عاملان پشت پرده به ویژه سران فتنه هستیم. 
 

آفرین بر این همت والای آذربایجان  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد