با این احوال که هر روز می گذرد مسلما باید امت حزب الله و بسیجیان
و رزمندگان جان برکف و از همه مهمتر پیروان ولایت فقیه طی روزهای
آینده باید محاکه شوند و حکم اعدام نیز برای آنان صادر شود
جون قوه قضائیه فعلا می گوید به نتیجه قطعی نرسیده ام
بسیجیان عزیز لطفا آماده شوید تا در زندان آقایان به اصطلاح اصولگرا
همچون مطهری و باهنر و ابو ترابی و ......... عزیز آب یخ میل بفرمائید
البته از صدا و سیما هم می خواهیم تبلیغی نیز در این زمینه
داشته باشند
حضرت آیتالله خامنهای حضور عظیم و تعیین کننده ملت مؤمن، بابصیرت و با غیرت ایران را در
راهپیمایی سراسری نهم دی ماه امسال، تجلی دست قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ
انقلاب خواندند.
، عبدالکریم سروش، محسن کدیور، عطاءالله مهاجرانی، عبدالعلی بازرگان و اکبر گنجی
در بیانیهای مشترک که در رسانههای جریان فتنه از آن بهعنوان بیانیه پنج روشنفکر ایرانی
در حمایت از بیانیه موسوی یاد شد، به میدان آمدند تا بر خواستههای غیرقانونی خود
پافشاری کنند و در ضمن نشان دهند کار در دست موسوی نیست که اگر وی به هر دلیلی
قصد عقبنشینی کرد، بقیه نیز پشت سر او حرکت کنند.
اگر ما از نسل خمینی هستیم تاریخ را هم متوقف می کنیم
آنروز :
موسوی استعفا داد +
رضایی نامه عدم امکان ادامه جنگ نوشت +
هاشمی سکوت کرد
= این سه عامل باعث نوشیدن جام زهر شد
و امروز
موسوی بیانیه می دهد
و رضایی نامه عدم امکان ادامه وضع موجود می نویسد
و هاشمی هم سکوت می کند هم دخترش وارد میدان می شود
و پسرش به انگلیس فرار می کند
اما اینبار نسل خمینی تاریخ را تغییر میدهد
و باعث رسوایی سران فتنه خواهد شد
رجعت
خداوند گروهی از مردگان را به همان صورتی که در گذشته بودند، به دنیا برمیگرداند، و گروهی را عزیز و گروهی دیگر را ذلیل میکند و اهل حق را بر اهل باطل نصرت داده، مظلومان را بر ظالمان و ستمگران غلبه میدهد، این واقعه هنگام ظهور مهدی آل محمد، علیهمالسلام، رخ خواهد داد.
معنای لغوی
معنای اصطلاحی (کلامی)
جایگاه رجعت در اعتقادات شیعه
اعتقاد به رجعت از اصول دین است یا اصول مذهب؟
رجعت یک پیشگویی تاریخی است یا یک مسئلة اعتقادی؟
رجعت و ظهور
رجعت در قرآن
توضیح مطالب را در صفحات وبلاگ بخوانید
رییس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی گفت: ذرت یک گیاه علفی با کاربردهای درمانی مختلف است که از مهمترین این کاربردها می توان به ادرار آور بودن و تاثیر آن در دفع سنگ های کلیه اشاره کرد. |
جمعی از فضلا و اساتید حوزه علمیه قم با انتشار بیانیه ای مبانی فتاوای و نظرات فقهی شیخ یوسف صانعی را به چالش کشیدند.
به گزارش رجانیوز متن این بیانیه فقهی و علمی به این شرح است:
بسماللَّه الرّحمن الرّحیم
فتاواى آقاى صانعى در عیار فقاهت
.......................................................................................
1) در دیدار با رئیس
2) روزنامه اعتماد، 14/2/85، ص 2
3) تحریر الوسیله، ج 2، ص 558، مسألهى 26
4) شیخ طوسى، کتاب الخلاف، ج 5، ص 254، مسأله 63؛ مقدس اردبیلى، مجمع الفائدة و البرهان، ج 14، ص 322؛ سیدمحمد جواد حسینىعاملى مفتاح الکرامة، ج 21، ص 175
5) جواهر الکلام، (15 جلدى) جلد 15، ص 175 .
6) روزنامهى کارگزاران، 23/6/86، ص 6 .
7) روزنامهى شرق، 12/3/86، ص 5 .
8) کتاب الخلاف، ج 5، ص 254 .
9) جواهر الکلام (15 جلدى) ج 15، ص 276 .
10) کتاب الخلاف، همانجا؛ وسائل الشیعه، ج 29، ص 205-206، ابواب دیات نفس، باب 5، ح 1-4؛ مستدرک الوسائل، ج
11) تحریر الوسیله، ج 2، ص 519 .
12) جواهر الکلام (15 جلدى) ج 15، ص 50-51 .
13) کتاب الخلاف، ج 5، ص 145؛ بدایة المجتهد، ج 2، ص 395 .
14) در دیدار با رئیس مرکز پژوهشهاى زنان، 24/7/79؛ هفته نامهى گوناگون، 8/6/82، ش 28، ص 6 .
15) جواهر الکلام (15 جلد) ج 15، ص 51 .
16) روزنامهى توسعه، 13/5/81، ص 1 .
17) روزنامهى کارگزاران، 16/3/86، ص 14 .
18) جواهر الکلام (15 جلدى) ج 10، ص 708 .
19) سیدعلى طباطبایى، ریاض المسائل، ج 10، ص 272؛ سیدمحمد عاملى، نهایة المرام، ج 1، ص 221؛ یوسف بحرانى، الحدائق الناضرة، ج 24، ص 113؛ کتاب الخلاف، ج 4، ص 341 .
20) روزنامهى اعتماد، 18/3/83، ش 563، ص 2 .
21) مجمع المسائل، ج 1، ص 431س 1304؛ ص 432، س 1305؛ ص 436، س 1317.
22) توضیح المسائل، ص 382 .
23) جواهر الکلام (15 جلدى) ج 9، ص 8 .
24) موفق الدین بن قدامه و شمس الدین بن قدامه، المغنى و الشرح الکبیر، ج 4، ص 390 .
25) براى مطالعه رجوع شود به. ربا، پژوهش ممتاز واحد تحقیقات اقتصادى جامعه مدرسین، ص 299-308 .
26) روزنامهى شرق، 28/5/83، ص 4.
27) رک : مستمسک العروة العروثقى، ج 1، ص 323؛ مأة قاعدة فقهیة، ص 163-164؛ تحریر الوسیله، ج 1، ص 144، مسأله 10؛ المبسوط فى فقه الامامیه، ج 6، ص 284 .
28) روزنامهى صداى عدالت، 12/11/84، ص 11 .
29) رک : موسوعة جمال عبدالناصر الفقهیه، ج 4، ص 252-254؛ التنقیح فى شرح العروة الوثقى، ج 2، ص 60-61؛ ذکرى الشیعة، ج 1، ص 115؛ کشف اللثام، ج 1، ص 402؛ مجمع الفائدة و البرهان، ج 13، ص 314؛ ایضاح الفوائد، ج 4، ص 547؛ مفتاح الکرامة، ج 1، ص 245 .
30) جواهر الکلام (15 جلدى) ج 12، ص 458-459 .
31) الروضة البهیة، ج 2، ص 391 .
32) روزنامهى اعتماد ملى، 11/11/84، ص 7 .
33) مسالک الافهام، ج 13، ص 20 و مانند آن: ریاض المسائل، ج 14، ص 209 .
34) جواهر الکلام (چاپ داراحیاء التراث العربى) ج 39، ص 16؛ کفایة الاحکام، ج 2، ص 791 .
35) روزنامه اعتماد،
36) روزنامهى آفتاب یزد، 17/9/86، ص 9 .
37) تذکرة الفقها (چاپ قدیم)، ص 638 .
38) مدارک العروة، ج 29، ص 17 .
39) وسائل الشیعه، ج 20، ص 517-519، احادیث باب 1 و 2 .
آقای باهنر شما هم از آقایان خواص مردودی کمتر نبودید حال جایی خود را رسانده اید که حکم می کنید که مردم چه بکنند و چه نکنند چه شعار بدهند و چه شعار ندهند مگر شما وصی مردمید که امر می کنید .؟
مواظب رفتار دو گانه خود باشید و هیچ نگویید تا بزرگتر ها خودشان کار را انجام بدهند شما بهتر است پشت ولی خود لاریجانی عزیز خود باشید
شهید باهنر برای ولایت شهید شدند شما برای چه می جنگید حتما هاشمی ولایت شماهست که اینقدر دنبال اویی او خود باید تصمیم بگیرد به قول خود در برابر مردم بماند یا برود
شما بهتره خط خودتان را واضح و روشن بیان کنید تا ببینیم به ولایت فقیه معتقدید یا نه ؟؟؟
برای چه به هاشمی نامه می نویسی برای خودت توبه نامه بنویس که مردو د شده ای
به گزارش رجانیوز،
متن این اطلاعیه و تصویر اغتشاشگران حرمتشکن عاشورا
بسم الله الرحمن الرحیم
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش و اعلام انزجار از حرمت شکنی عناصر مجرم و هنجار شکن که در روز عاشورای حسینی(ع) به هیات های مذهبی حمله و نسب به تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات و شعایر اسلامی اقدام نمودند، از عموم مردم عزیز درخواست می شود در صورت شناسایی تصاویر درج شده در پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به نشانیwww..news.police.ir
شماره های تماس : 88889704 – 88889705 ،شماره نمابر 22225544 و صندوق پستی : 331 - 14565
پلیس اطلاعات وامنیت عمومی نیروی انتظامی
حجتالاسلام و المسلمین قرائتی نیز سهشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی که از شبکه تهران سیما پخش شد، بر ضرورت شناسایی حرمتشکنان از سوی مردم تأکید کرد و اظهار داشت هرکس از این افراد اطلاعی دارد و یک جو دین دارد، باید آنها را معرفی کند.
برای دیدن بقیه عکسها به صفحات وبلاگ مراجعه کنید
میرحسین موسوی پس از 5 روز سکوت نسبت به حرمت شکنی بی سابقه اوباش ضدانقلاب در روز عاشورای حسینی، بیانیه ای عمر سعدی صادر کرد و هتاکان به ساحت امام حسین علیه السلام را «مردم خداجو» خواند! عمرسعد در روز عاشورا برای تحریک اوباش علیه امام حسین(ع) گفته بود «ای لشکر خداسوار شوید و حمله کنید که حمله به سوی حسین، بشارت بهشت است»!حالا یکی از سران فتنه هتاکان و حرمت شکنان روز عاشورا را که مورد انزجار ده ها میلیونی ملت ایران قرار گرفتند، مردم خداجو معرفی می کند.
بیچاره نمی داند که چگونه در دام هاشمی گرفتار شده نه راه پیش دارد نه راه پس
ای دل غافل تو بجز چیز دیگری نداری که به ملت بگویی ملت تو همان بودند که در عاشورا
بیرون آمدند و آتش زدند و هلهله به راه انداختند و رفتند تو هم مثل آنان به فراموشی خواهی
رفت اگر بمیری یا زنده باشی مثل منتظری که 20 سال قبل مرده بود شما ابلهانه زنده کردید
برای آخرت خود باید چیزی به همراه داشته باشی البته اگر فرصت بازگشت و توبه را داشته
باشی . بیچاره هاشمی برای خود اندوخته ای دارد اما تو اصلا هیچ نداری
موسوی در بیانیه خود می نویسد: برای مراسم عاشورای حسینی علیرغم درخواستهای فراوان، نه جناب حجت الاسلام والمسلمین کروبی اطلاعیه دادند و نه حجت الاسلام والمسلمین خاتمی اطلاعیه صادر کردند و نه بنده و دوستانم. با این وصف یک بار دیگر مردمی خداجوی به صحنه آمدند و نشان دادند که شبکه های وسیع اجتماعی و مدنی که در طول انتخابات و بعد از آن به صورت خودجوش شکل گرفته است، منتظر اطلاعیه و بیانیه نمی مانند. در میان طوفانی از تهدیدها و تبلیغات و تکفیرها و اهانتها، عزاداران حسینی در این روز مقدس حسین حسین گویان به صورت مسالمت آمیز و بدون شعارهای تند روانه میدانها و مسیرهایی شدند که خود انتخاب کرده بودند و این بار نیز چون دفعات گذشته با اعمال تحریک آمیز مواجه شدند.
بنده به صراحت و روشنی می گویم فرمان اعدام و قتل و زندانی کروبی و موسوی و امثال ما مشکل را حل نخواهد کرد... من ابایی ندارم که یکی از شهدایی باشم که مردم بعد از انتخابات در راه مطالبات به حق دینی و ملی خود تقدیم کردند و خون من رنگین تر از آن شهدا نیست.
بکشید ما را، ما نیرومندتر می شویم تهمت همراهی با قدرت های بیگانه مستکبر و افراد بدنام و جریان های منحوسی چون منافقین به فرض آن که به حذف فیزیکی تعدادی از خدمتگزاران اسلام و مردم منتهی شود ناشی از چشم بستن به ماهیت مشکلات ملی کشور است. من به عنوان یک دلسوز می گویم منافقین با خیانت ها و جنایت های خود مرده اند، شما برای کسب امتیازهای جناحی و کینه ورزی آنها را زنده نکنید. من لازم می دانم به هویت اسلامی و ملی و مخالف سلطه بیگانگان و وفادار به قانون اساسی ما و جنبش سبز تأکید نمایم. ما پیروان اباعبدالله الحسین علیه السلام هستیم. ما شیفتگان حریتی هستیم که منادیش آن امام مظلوم بود.