ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

باید های مقام معظم رهبری و فلسطین

* صهیونیستها و حامیانشان سعی فراوان می کنند تا مسئله فلسطین در افکار عمومی ملتها به فراموشی سپرده شود اما دنیای اسلام باید در مقابل این خدعه و توطئه بایستد.  91/5/25

*مسئله قدس برای ما، مسئله تاکتیکی نیست بلکه از اعتقادات عمیق اسلامی سرچشمه می گیرد و ما نجات این کشور اسلامی از سلطه و چنگال غاصبان صهیونیست و حامیان بین المللی آنها را یک وظیفه دینی می دانیم و دیگر ملتها و دولتهای اسلامی نیز باید با همین چشم به موضوع فلسطین نگاه کنند. 


ما راه‌حل فلسطین را نابودى رژیم اسرائیل مى‌دانیم

نظر ما نسبت به مسایل فلسطین روشن و واضح است. ما راه‌حل فلسطین را نابودى رژیم اسرائیل مى‌دانیم. نگویند نمى‌شود؛ نمى‌شود در دنیا نیست. همه چیز شدنى است. همه‌ى کوههاى عظیمى که مانع راه حرکت انسانها باشد، برداشتنى است. چهل سال گذشته است؛ اگر چهل سال دیگر هم بگذرد، عاقبت دولت اسرائیل نابودشدنى است و باید نابود بشود. (۱۳۷۰/۰۵/۲۸)

- باید این حساسیت ثابت شود

مظلومین فلسطینى فهمیدند که کسانى در اطراف دنیا هستند که نسبت به قضیه آنها حسّاسند. باید این حساسیت ثابت شود. (۱۳۷۲/۱۲/۱۳)

- سعى مى‌شود مسأله قدس فراموش شود

سالهاى متمادى است که سعى مى‌شود مسأله قدس فراموش شود. روز قدس، درست تیرى است به قلب این توطئه؛ (۱۳۷۷/۱۰/۱۸)

- روز قدس را بزرگ بدارید(.(۱۳۷۷/۱۰/۱۸

- روز قدس، روزِ آزمایش بزرگ ملت‌هاى مسلمان است؛ (۱۳۸۴/۰۷/۲۹)

- روز قدس یکى از آن جلوه‌هاى حقیقى اتحاد و انسجام دنیاى اسلام است. (10/07/1387)

- مسئله‌ى فلسطین على‌رغم آنچه که غاصبان فلسطین و حامیان آنها میخواستند، روز به روز در دنیاى اسلام زنده‌تر می شود. (۱۳۸۷/۰۷/۱۰)

- امروز دنیاى اسلام نسبت به مسئله‌ى فلسطین بسیار حساستر و بسیار پرانگیزه‌تر است. علت این است که دنیاى اسلام بیدار شده است. (۱۳۸۷/۰۷/۱۰)

- امروز مسلمانها بیدارند، متوجه‌اند، روز به روز هم به توفیق پروردگار بیدارتر خواهند شد. و من لازم است عرض بکنم یکى از مهمترین عوامل این حمایت و گسترش جهانى، ایستادگى و مقاومت ملت شجاع فلسطین است. (۱۳۸۷/۰۷/۱۰)

- مسلماً دنیاى اسلام آن روز را خواهد دید و امیدواریم همین نسل کنونىِ مردم فلسطین ببینند آن روزى را که فلسطین در اختیار مردم فلسطین، ملت فلسطین و صاحبان خانه قرار گرفته است و آنها بتوانند آنجا به اراده‌ى خودشان و آنچنانى که شایسته‌ى آنهاست، زندگى کنند. (۱۳۸۷/۰۷/۱۰)

- روز قدس یک روز جهانى است. یک پیام جهانى هم دارد. نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى این است که امت اسلامى اولاً زیر بار ظلم نمیرود، ولو این ظلم از پشتیبانى بزرگترین و قدرتمندترین دولتهاى عالم برخوردار باشد. (۱۳۸۸/۰۶/۲۹)

- روز قدس نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندى حق و باطل، صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندى عدل در مقابل ظلم است. (۱۳۸۸/۰۶/۲۹)

- روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامى است. (۱۳۸۸/۰۶/۲۹)

- فلسطین آزاد خواهد شد؛ در این هیچ شبهه‌اى نداشته باشید. فلسطین قطعاً آزاد خواهد شد و به مردم بر خواهد گشت و در آنجا دولت فلسطینى تشکیل خواهد شد؛ در اینها هیچ تردیدى نیست؛ اما بدنامى آمریکا و بدنامى غرب برطرف نخواهد شد. اینها همچنان بدنام خواهند بود. شکى نیست که بر اساس حقایقى که خداى متعال تقدیر کرده است، خاورمیانه‌ى جدید شکل خواهد گرفت. این خاورمیانه، خاورمیانه‌ى اسلام خواهد بود. (8/12/1388)

- ملتهای مسلمان همواره پشتیبان آرمان فلسطین هستند. (19/12/1388)

- فلسطین امروز مظهر حیات، عزم، اراده، ایمان، مجاهدت و عزت است. (19/12/1388)

- من به آینده فلسطین بسیار خوش بین هستم و معتقدم اسرائیل در سراشیبی تند افول و زوال حرکت می کند و ان شاءالله نابودی آن حتمی خواهد بود. (19/12/1388)

- ما براساس عقیده خود از فلسطین دفاع می کنیم و پای آن ایستاده ایم و اعتقاد قلبی داریم که خداوند متعال از اهل ایمان دفاع می کند. (19/12/1388)

- روز قدس روز بزرگى است، روز مهمى است. ان‌شاءاللَّه امسال، هم در کشور ما و هم در کشورهاى اسلامى دیگر، این روز، باعظمت‌تر از همیشه برگزار خواهد شد.   ۱۳۹۰/۰۶/۰۲

-  روز قدس پشتوانه‌ى امنیت کشور ما هم هست. این را همه‌ى آحاد مردم عزیز ما بدانند؛ هر یک نفرى که روز قدس توى خیابان مى‌آید، به سهم خود دارد به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهاى انقلابش کمک میکند. ۱۳۹۰/۰۶/۰۲

- فلسطینیان نباید خود را محدود به مرزهای 1967 کنند که مستلزم به رسمیت شناختن اسرائیل است، چرا که تمام این سرزمین به فلسطینیان تعلق دارد. (09/07/1390)

*****

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اید امامنا الخامنه ای..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد