ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)
ستوده  مرند

ستوده مرند

در فتنه ها ، چونان شتر دوساله باش ، نه پشتی دارد که سواری دهد ، و نه پستانی تا او را بدوشند .حضرت علی (ع)

جملات تاریخی 29 خرداد 88

به بهانه فرا رسیدن سالروز  29 خرداد 88 که ولی امر مسلمین در خطبه های نماز جمعه تهران اتمام حجت بر تمامی غافلان و چند پهلو صحبت کردنها و سران فتنه بود یاد آور می شوم . اینکه ایران اسلامی و مسلمین جهان یک فقیه تمام عیار دارد باید بر خود ببالد و فخر کند که دشمنان این مرز و بوم  نمی توانندا ین نظام را مانند سایر کشور ها تحت سلطه خود در آورند چرا که رهبری فرزانه در راس آن قرار دارد

**************************

- اگر نخبگان سیاسی بخواهند قانون را زیر پا بگذارند، یا برای اصلاح ابرو، چشم را کور کنند، چه بخواهند، چه نخواهند، مسئول خونها و خشونتها و هرج و مرج‏ها، آنهایند. من به همه‏ ی این آقایان، این دوستان قدیمی، این برادران توصیه میکنم بر خودتان مسلط باشید؛ سعه ‏ی صدر داشته باشید؛ دستهای دشمن را ببینید.


- یک خطاب آخری هم عرض کنم به مولامان و صاحبمان، حضرت بقیةاللَّه (ارواحنا فداه): ای سید ما! ای مولای ما! ما آنچه باید بکنیم، انجام میدهیم؛ آنچه باید هم گفت، هم گفتیم و خواهیم گفت. من جان ناقابلی دارم، جسم ناقصی دارم، اندک آبروئی هم دارم که این را هم خود شما به ما دادید؛ همه‏ی اینها را من کف دست گرفتم، در راه این انقلاب و در راه اسلام فدا خواهم کرد؛ اینها هم نثار شما باشد. سید ما، مولای ما، دعا کن برای ما؛ صاحب ما توئی؛ صاحب این کشور توئی؛ صاحب این انقلاب توئی؛ پشتیبان ما شما هستید؛ ما این راه را ادامه خواهیم داد؛ با قدرت هم ادامه خواهیم داد؛ در این راه ما را با دعای خود، با حمایت خود، با توجه خود، پشتیبانی بفرما.


نظرات 1 + ارسال نظر
شهروند سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 00:43

سلام شما بعنوان یک خبرنگار و وبلاگ نویس متعهد و دلسوز و ولایی میبایست نظرات را مطرح کنی و صحت و سقم آنان ر ا پیگیری کنی نه اینکه سانسور کنی و به آزادی بیان اعتقادی نداشته باشید . اگر آقایان مدرک دارند آنها را نیز منتشر کنید . واقعا از شما انتظار نداشتم .

سلالم برادر بزرگوار اگر با نام مسعار ننویسی مطمئن باش حتما نظرتان درج می شود ولی با توجه به نظر قبلی جنابعالی در صورت نداشتن مدرک فردی که به او اتهام وارد می شود می تواند با مراجعه به مراجع قانونی ادای حبثیت نماید لذا در صورت داشتن مدرک و سند معتبر حتما در خدمتتان خواهم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد